A day with no name

Hej sötisar!
Efter skolan stressade jag så jag hann med bussen hem till Rasmus. Mysigt! Jag har saknat dig älskling, även fast vi träffades igår<3  Jag kommer sakna dig så himla mycket! Men jag är alltid med dig (i hjärtat och på handleden ;)) och jag tänker på dig!

Nu ska jag snart äta, sedan blir de en låååång kväll med pluggande! Jag har verkligen kört fast med dendär förbannade So uppsattsen om Eu :'(  Men de kommer gå as bra :D

Önskemål om video inlägg har jag fått... De ska vi fixa! Antingen fortsätter jag med att spela in med kameran, eller så väntar jag till jag får den nya mini datorn, eftersom den har cam. Men videoinlägg kommer! :D

Pussar&Kramar  /Nathalie



Jag, Sofia och Olivia satt på golvet i biblioteket och "jobbade" på So lektionen<3


Kommentarer
Postat av: CB

Braaa!:D:D

2009-09-03 @ 19:06:41
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0