Världens finaste tjejer


Sofia Linnea Dellve: Dina ögon glänser av nyfikenhet och sprallighet som gör att jag blir smittad och mina smilegropar syns. Men för det mesta så ser jag dig som en del av mig som för mig in i framtiden. Att skratta med dig är bland de mest värdefulla som finns. Du är så fin och jag tror jag säger det alldeles för sällan till dig. Även fast vi har våra svåra stunder så får du tiden att gå fortare och tsm med dig känns allt rätt<3

Emma Louise Nordlund: Du har en helt fantastisk personlighet som gör att vad som än hänt, så blir jag glad när jag pratar med dig. Jag saknar ditt leende och skratt så fort jag är ifrån dig och jag önskar att vi träffades mer än vi faktiskt gör... Jag skulle känns mig riktigt tråkig och tom om inte du fanns i mitt liv, jag önskar att du kommer så vid min sida alla dagar, tills tidens slut<3

My Emelie Swedenås: Din underbara charm gör att du har ett helt fantastiskt ljus runt dig. Oavsett vilket humör du är på, så kan jag se en vilja och en styrka i dig. Du är precis lika känslig som alla andra, men du kan ta fram styrkan när den behövs som mest och du vet hur man gör mig glad. Din humor och din energi gör att jag bara känner mig stolt och etroligt glad att jag har dig som en av mina absolut bästa vänner! Du är den vackraste tjej jag någonsin träffat<3

Josefine Malena Eklund: Att försöka hitta ord för att förklara dig är näst intill omöjligt. Du är en sån stor personlighet så du kan inte fatta hur mycket du betyder. När jag är med dig känner jag mig speciellt, att gå vid din sida gör mig lycklig. Jag kan dela allt med dig, skratt, tårar och funderingar. Din nyfikenhet på livet smittar av sig på mig och jag hoppas att jag får uppleva allt de fina livet kan ge tsm med dig! <3 

Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK ÄLSKLING <3333333333333333333333

2009-10-08 @ 21:40:26
Postat av: josefine

du är den finaste, bästaste älskling!

jag älskkar dig! <333

2009-10-08 @ 21:49:17
Postat av: emma

men gumman, du e bara för undebar, älskar dig massor<333puss, tack

2009-10-10 @ 21:32:36
Postat av: My

Hjärtat! Jag blev så glad av att läsa det!:) Älskar dig gumman<3 Du är bäst, glöm aldrig det!!!:)<33333

2009-10-12 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0