Teater & emotankar...

Hejhej.
Idag, för någon timma bytte jag stil - till emo. De va faktiskt ganska intressant, folk stirrade och de va verkligen ner tryckande hur alla tittade på en! Rektorerna på skolan var de som stirrade mest!! Deras blickar va som "Men usch, du förstör skolans ryckte!!" De va faktiskt väldigt hemskt samtidigt som de va väldigt intressant att för en stund vara någon annan..! Anledningen va att vi hade våran So resovisning idag om Ryska revolutionen, vi va en skolklass och spelade teater. Jag spelade som sagt "en blod och vålds älskande emo." Redovisningen gick för övrigt bra.. :D 


Elin (duktiga flickan) och jag... Emo.

Elin, jag, Elsa (fröken), Madde (blatte kille), Jennifer (bimbo fjortis)

Elin som duktiga flickan

Madde som blatte kille och Jennifer som bimbo fjortis

Tycker ni jag va snygg..? :)

Kommentarer
Postat av: CB

ooh så jävla najs! haha skoj med lite change eller?:D

2009-10-08 @ 17:08:30
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0