Solen skiner inga sura miner!!

Hejhej.
Nu håller jag på att städa. De är ganska chill just nu faktiskt... Dagen har varit underbar för en gångs skull. Sandras kommentarer "Du är så fin tycker jag!" Gör ju bara att man blir hur glad som helst!!! Tack gumman de värmer verkligen! :D<3  Och sedan har jag läst Jennifers novell idag också... Den va jätte bra. Jag kan bara säga att när jag börjar gråta när jag har läst klart den, så betyder det att texten verkligen berörde mig, och då är den bra skriven!!!! <3
Ikväll ska jag och päronen till Lisebergshallen och titta på Queen "konsert" ... Jag och mamma var i London två gången och tittade på den där, där den hette "We will rock you" en svensk kille var med där, och nu tar han med sig alla och åker alltså till sverige :D

Dagens första bild går till Sandra, bara för att hon med några få ord kan förgylla en hel dag<3


Kommentarer
Postat av: CB

du är underbar! jag kan inte få nog av att säga det för det är verkligen perfekt ord för vad du är. Ha det toppen ikväll gumman!:D<3

2009-10-02 @ 17:32:02
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0