Ludwig von Bethoven

My thoughts go out to you, my Immortal Beloved
I can live only wholly with or not at all -
Be calm my love, my all. Only by calm consideration of
our existence can we achieve our propose to live together.
Oh continue to love me, never misjudge the most faithful
heart of your beloved
Ever thine
Ever mine
Ever ours.

Mina tankar går till dig, min odödliga kärlek
Jag kan bara leva med dig i min närhet eller inte alls
Stilla dig, mitt liv, mitt allt.
Genom att beundra vår existens når vi vårt mål att leva tillsammans.
Fortsätt älska mig. Betvivla aldrig din älskades trohet.
För evigt din
För evigt min
För evigt vår.

Kommentarer
Postat av: Lilleman Johansson

vill ha dig tillbaka :$

2009-10-19 @ 14:23:06
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0