Jag vill tillbaka nu!

Godmorgon!
Jag har precis ätit frukost och ska in o dusha nu... Sedan ska jag åka hem till Rasmus, han ska laga middag i eftermiddag till några gäster som ska dit (jag är en av dom.) Så där ska jag spendera min första lovdag.. Perfekt . :)
Inatt drömmde jag om Thailand! När jag vaknade kom  jag fram till att jag längtar tillbaka dit så sjukt mkt att de inte är sant!! Värmen, naturen, solen, stränderna, havet, människorna och atmosvären va verkligen helt fantastisk! Jag har aldrig varit på ett mer vackert ställe i hela mitt liv, de såg verkligen ut som en film vart man än gick! Jag vill bort från hösten och regnet och de kalla vädret utanför mitt fönster! JAG VILL TILLBAKA! (Den personen jag träffade där, saknar jag också..!! (a))


Jag kan inte fota, men jag ser så mkt mer än bilden visar..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0