Jag använder tusen ord istället för en bild..

Båda mina datorer har crashat! Jag dör på samma dag och allt!! Dessutom är inte pappa hemme denna veckan, så jag får vänta till på fredag då han kan kolla på de. Så just nu sitter jag vid hans dator och skriver. Och de suger, för jag har ju INGA bilder och ingenting!! :(  Så bloggen kommer formodligen bli väldigt tråkig de närmaste... Men sånt händer.

Igår efter att jag o Rasmus hade pratat en stund bestämmde vi att vi ska fortsätta. De va helt enkelt inte rätt att "gå ifrån allt vi hade" så allt är bra igen :P  (Bara så ni vet asså...)

Och jag är med i tävlingen!! :D  Angelica ringde mig igår och berättade de. Jag ska vara med i tävlingen i tidnigen (8st deltagare där) så jag säger till när den kommer ut så får ni fan rösta!!! På mig såklart :D<3

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag vill ha tillbaka min dator!!! :'(  </3

(Här skulle de vart en bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0