Home, warm home.

Ikväll har jag varit hos Josse<3  De första jag tänkte på när jag hade kommit hem och ätit va, "Va fan ska jag göra nu?" De första jag kom att tänka på var att gå på promenad med Josse, och tack o lov kunde hon :)  Så vi gick ner till havet och satt där en stund och käkade godis, sedan gick vi lite och sedan gick vi hem till henne och värmde oss med varm chocklad och te. Hennes rum har blivit as fint nu när de är omgjort!! :D  Jag ska fråga om jag får ta bilder när de är klart (a)  Men nu är jag hemma och tänkte lata mig en stund, funderar på en varm pjamas och varm oboy och SATC. Skulle vilja ringa o prata med Rasmus en stund, men jag vet inte om det är för sent... Han är i Göteborg och föreläser i helgen så jag vet inte om han redan sover... Strunt samma, de bryr er inte ni om ;)
Vi hörs imon<3
Pussar&Kramar  /Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0