Gud skapade ljuset (ibland har även han en dålig dag tydligen..)

Jag har sagt det innan, men jag hatar att prata om och tänka på mina egna känslor. Jag tyker de är jätte jobbigt att visa kärleks känslor, därför skriver jag. Jag älskar dig.

Jag håller på att titta på "Sex and The city" filmen och innan idag tittade jag på "I taket lyser stjärnorna." De är dom två filmerna som berör mig mest alla alla jag har sett. Jag är hemma och tittar på dom för då kan jag förklara varför jag gråter. Då känner jag känslorna från filmerna och gråter och kan skylla på en anledning. För andra gången i mitt liv säger jag, jag vet inte hur mkt mer jag kan klara av på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0