Framtiden "ser bra ut...!"

För er som inte vet det, så är jag väldigt intresserad av film. Vill ni veta varför? Titta bilderna nedan ;)  Detta är de tre snyggaste, unga, svenska skådespelarna som jag har lyckats hitta.. Dom är riktigt duktiga alla tre också och ligger redan i Sveriges skådespelar elit. Jag tror att en dag kommer dom att ta över efter Mikael Persbrandt, Ola Rapace och Rafael Edholm. Även framtiden "ser bra ut alltså" ... ;)  Svensk film är¨alltså påväg tillbaka. De va en liten mellansvacka ett tag med utfyllnadsfilmer med filmer som "Vi hade i allafall tur med vädret, igen"  Dessa tre killar hoppas jag på i framtiden, i allafall jag vill se mer av dom! (Om ni fattar vad jag menar ;))

Om jag får säga var jag tycker så ser faktiskt Charlie bäst ut... (Han i mitten)
Efter Rasmus då såklart<3 :)
Jag är nyfiken. Vem tycker ni är snyggast?
Kandidat 1 - Samuel, 2 - Charlie eller 3 - Stasse?
Kalla mig töntig ..?  (a)





Samuel Haus (bl. Tsatsiki, I taket lyser stjärnorna)
Charlie Gustafsson (bl. I taket lyser stjärnorna, Rosa serien)
Anastasios "stasse" Soulis (bl. Beck - de tysta skriket, underbara älskade)

Kommentarer
Postat av: N

anastasios soulis <3

2010-09-25 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0