Förändringen är fullbodad! (typ)

Hejhej<3
Denna dagens morgon har jag INTE sovit! Jag gick o la mig igår vid 9 eftersom min megrän hade fått mig att må otroligt illa... Så jag sov gott inatt kan man säga. Men de blev ändå att gå upp tidigt... Jag skulle ju nämligen till frissan idag. Nu är jag klar... Jag färgade håret, och jag är lite missnöjd, jag tycker att de blev jätte fint, de lixom glänser... Men problemet är att de är alldeles för mörkt! Jag ville lixom ha mjölkchocklad, och de är nästan svart! Men eftersom de är första gången jag färgar håret, så kommer de bli mkt ljusare efter några tvättar... Så jag får helt enkelt stå ut i en vecka ;)
Men nu ska jag och mamma åka iväg... Vi ska spendera dagen med shopping!!! :D<3
Ha en bra dag! <3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Kommentarer
Postat av: Andréa

Usch... stackars dej gumman, megrän är inte kul. Du bev jätte fiin :D visst det blev mörkt men jag tycker det va jätte fint :D Men ja tror också det kommer bli ljusare=) Låter som en toppen dag med shopping. pusss på dej goois<3

2009-10-30 @ 13:20:35
URL: http://andreavicktoria.blogg.se/
Postat av: josefine

Jättefint, jättefint! <3

2009-10-30 @ 13:39:17
Postat av: Sofia

jättefint ju :*

2009-10-30 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0