Förändringar, jag tack!

Ibland blir jag så trött på mig själv. Inte på mig personligen men jag tycker att jag är så tråkig ibland. Just nu känner jag för att färga håret blond eller snagga mig. Eller bli yber fjortis eller emo? (Oj jag skulle ju inte säga emo mera...) Eller varför inte börja spela fiol? Jag har alltid varit jag, inga förändringar förutom att jag hade lugg i perioder. Det börjar bli tråkigt... Jag trivs med mig själv egentligen men grejen är att ibland får jag konstiga anfall som ger mig massa scary idéer typ som nu... Idag vad jag pex JÄTTE sugen på att åka upp i bergen och åka skidor!! <3  Men är det någon som har förslag på vad jag kan göra för förändring? Något som jag inte kommer ångra men ändå som kryddar vardagen lite?

 
En sånhär skulle jag verkligen vilja ha! En tatuerng på höger handled med texten "Dreams"

Kommentarer
Postat av: CB

pierca dig eller något, kan vara liiite svårare att övertala sina föräldrar till en tatuering:P haha, eller klipp håret, gå ner i split, köp ett nytt läppstift, nya skor, annorlunda stil!:D(L) jag är fett på:P

2009-10-05 @ 22:07:07
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Slönt att höra att du är på!! :D:D Jag funderar på navelpiercing... (a)<3 Håret gillar jag nog när jag tänker efter, läppstift kanske man skulle fundera på... :D<3 Vi kör!! :D

2009-10-05 @ 22:21:17
Postat av: CB

navelpiercing it is;D

2009-10-07 @ 17:09:49
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0