FATTA VA HÄFTIGT!!!!!!!!!! :D

GAAAAAAA VET NI VET NI VET NI?!?!?!?!?!?!?!  JAG HAR TRÄFFAT BLONDINBELLA!!! Vi va ju på gymnasiemässan idag, och hon var där i de levande biblioteket som Egenföretagare/bloggare. Och jag tror aldrig jag har varit så glad över att träffa någon kändis..!! Hon va så söt! Hon snackade typisk stockholmska men asså förlåt, jag älskar henne. Vi frågade om typ egenföretagande och hur de är att vara så känd bloggare osv... Asså FATTAR NI?? Jag har pratat med och kollat blondinbella i ögonen!! Hon gav faktiskt väldigt bra svar på allt och jag fick bilden att hon va en väldigt målmedveten och stark tjej. Sån som jag skulle vilja vara och hoppas bli helt enkelt... Men asså detta är ju hur coolt som hälst!! :D<3
Sedan blev jag och fia "intervjuade" av en tjej från NorraHalland också, men de va ingenting mot att träffa blondinbella!!!!!! :D  JAG ÄR SÅ LYCKLIG


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad cooolt! :@ Grattis, eller vad man säger. Hahahaha

2009-10-06 @ 16:33:14
URL: http://fridouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0