En händelserik dag...

Okej var ska jag börja?
Imorse va jag hos frissan och nu har jag vant mig lite med min nya färg så de känns bättre men inte perfekt...
Sedan åkte jag o mamma till kungsmässan och jag köpte en JÄTTE söt rosa topp!
Sedan på vägen hem så ringde en av mammas "kontakter" och frågade om jah ville följa med på matchen på söndag. Allsvenska finalen mellan IFK och AIK. (De känndes nämligen lite surt att mamma hade fått två biljetter och att hon o pappa skulle gå...) Så nu ska jag på final matchen på Söndag!!! Fatta vilket ööööös de kommer bli!!! Fan va roligt!! :D<3
Och sedan... Jag va påväg att möta Josse, borta vid ängarna när en kattfan sprang ut i vägen och jag bromsade (lite för hårt) mitt i alla löven, så bakdäcket på moppen låste sig och moppen välter och jag glider med. De gjorde ont och jag kunde inte röra armarna... Men så kommer Sandras pappa som såg mig och hjälper mig o moppen o allt, o han kör hem mig. Tack för hjälpen!! När kjag kom hem pysslade mamma o pappa om mig (hihi, jag kännde mig typ som en prinsessa ett tag där ;))  Jag har jävligt ont i ena handen och handleden, och vänster armbåge. Sedan har jag lite skrapsår här och där också... som svider. Men man kan ju säga att de kunde gått mkt värre..!! (Tur i oturen) Jag ska ju vara djävul imon, så de kanske passar? ;)

Menmen, ikväll ska jag mysa med Josse<3
Jag återkommer med bilder på min rosa topp.. :)
Pussar&Kramar  /Nathalie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0