Stockolm :D<3

Hej! :D
Min dag har varit helt fantastisk!! Jag har som sagt varit i Stockholm hela dagen, och vart på plåtning för tjejtidningen fridas attityd tävling. Idag var vi 15 st kvar i tävlngen, och vi ska bli 8 som ska va med och tävla i tidningen!! Håll tummarna för mig! :D<3  Ni får fan i mig rösta om jag kommer med! Hihi<3

De började med att jag och mamma flög till huvudstaden i morse, och så hann vi med en lunch och kort shopping i stan. (Jag har äntligen köpt en underbar fuskpäls jacka!!) Sedna va det dags att åka till studion i fryshuset på Söder. Där blv det staying med hår fix och sminkning. Alla va riktigt duktiga!! Jag tror aldrig jag har varit så snygg :D ;)  Plåtningen gick hur bra som helst och nu är det bara att vänta till mitten av nästa vecka när jag får veta om jag kommer med eller inte... Usch va nervöst! :D
Efter plåtningen hann vi med en till shoppingrunda och middag på en Taco bar :)
Nu sitter vi på tåget påväg hem.
Min dag har varit underbar men imorgon är jag tillbaka i skolan, efter min dag som modell (diva?) ;)<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Min lunch... En lasagne

Angelica och Camilla från Frida redaktionen va riktigt underbara tjejer!!! <3

En tjej som väntar på fotogafen

Som står här... Niklas Dahlskog, riktigt grym fotograf! (a)

Det går inte att ladda upp fler bilder nu. Uppkopplingen ör sädör just nu kan man ju säga.... :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag vill se bild på dig :DD

2009-10-15 @ 21:34:46
Postat av: Linda

Hej!

Jag va också me på plåtningen, gud va kul det va! :D

haha jag har letat runt hela dagen efter nån annan som va med men kom inte ihåg nåns namn :P

och om jag minns rätt så måste jag säga att du va väldigt bra (Y) :) till skillnad från mig, jag va alldeles för nervös...men vi får se hur det går :)

2009-10-18 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0