Champions of rock

Hejhej<3
Jag har haft en sjukt rolig kväll! De började med middag på "La Vacca" de va sjukt god pasta med gorgonzola sås och oxfilé. Sedan åkte vi vidare till Lisebergshallen där "Champions of rock" var..!! Jag och mamma har som sagt musikalen i London två gånger. Denna gången var de endast massor av Queen musik som spelades. Jag kan bara säga att de är så sjukt bra!! När jag kommer på hur man lägger upp musik på bloggen från en skiva så ska ni få höra inspelningar med dom som är med i denna versionen. Peter Johansson som spelade huvudrollen i London är lixom huvet bakom hela denna uppsättningen... Han sjunder så extremt bra!! Tsm med Nina Söderquist och en engelsk tjej som hette Kerry Ellis. Musikerna är inte dåliga heller kan jag säga... Neil Murray, Jamie Humphries, Tony Bourke och Phil Hilborne. De har spelat i bland annat Iron Maiden, 10CC, Bucks Fizz, Black Sabbath, Whitesnake m.fl. De va så sjukt bra så de går inte att beskriva!! De måste bara upplevas live!! <3<3<3
  



De tre sångarna signerar efteråt :)

Kerry Ellis

Nina söderquist

Peter Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0