Attityd modell :D

Hejhej<3
Just nu sitter jag är vid pappas dator och har mens. haha, idag har jag varit så otroligt trött hela dagen och jag har bara varit allmänt skit seg! Men dagen är över och nu är det kväll, de är mörkt ute och jag mår bra... Sandra har åkt till Egypten (fan ta henne, jag vill också!) och jag är som sagt kvar här... jag ska försöka övertala mamma att vi ska åka till köpenhamn eller nått några dagar på lovet, för jag behöver verkligen komma bort! För att sedan kunna ta emot verkligheten igen. Jag mår absolut inte dåligt, verkligen inte, men jag behöver bara koppla av.. :)  Som man lixom bhöver ibland!

Men jag har fått bilderna som kommer att vara med i Frida tidningens attitydmodelltävling vecka 47. Känner ni för att rösta, så går det tyvärr bara att göra genom tidningen, en talong, som tyvärr inte går att kopiera! Här är mina bilder... (a)<3



Den första gillar jag inte alls, men den andra tycker jag är (riktigt) bra. :D<3

Kommentarer
Postat av: CBINEGYPT

vacker gumman!! saknar!(L)

2009-10-24 @ 18:42:23
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jätte fina bilder!:)<3

2009-10-25 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0