Återsamlingslägret :)

Hejhej :)
Nu har jag packat upp, dushat och ätit. Återsamlingslägret i helgen har varit jätte bra. Vi hade en hel del "lektioner" vilket sög... men annars har de varit toppen :D  De har varit förjävligt väder för det har vart storm och ösregnat hela tiden typ, men de funkade ändå... Här kommer lite av mina bilder från helgen, hoppas att jag få några av Fia sedan, men jag ska inte tjata på henne... :P
Pussar&Kramar  /Nathalie


Första samlingen i "gropen"

Iiiiiiiiimma :D<3

Här bodde några av oss... Jag, Sofia, Emma och Julina delade rum :D

Julina och Hanna<3

Leo, världens skönaste kille!! <3

EmmaPemma och Fia :D<3

Som sagt hoppas jag att de kommer fler bilder senare. Ha de gött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0