Veckans ris och veckans ros!

Vad är det jag har gjort som är så fel?

Allvarligt talat nu: DU har ingenting med mej eller mitt liv att göra! Hon är min kompis (eller i allafall va..) precis lika mkt som din. Och ja, du förstörde, för vi gjorde framsteg. Som du sa, du vet inte allt! Men jag undrar fortfarande vad jag gjorde som va så fel... (Men jag kommer aldrig att få ett svar på de, för jag vill aldrig mer prata med dig!!) Varför i helvete skulle jag ha kvar en person på msn som jag aldrig tidigare har pratat med, och första gången du skriver till mig så skriver du att jag beter mig jävligt idiotiskt, att jag är kaxig och att jag borde skärpa mig?! Finns de någon bra anledning till att jag skulle ha en person på msn som kränker mig utan att veta vem jag är? NEJ! Du va förbannat ohyfsad och jävligt elak mot mig! Inte en chans i helvete att jag tänker se förbi de och börja gräva efter en gullig liten tjej där nere i dig. Jag förväntar mig inte att allt ska komma på ett silverfat, jag vill inte ha något!!! Vad är de jag borde erkänna som jag har gjort så fel? Flyr jag från problemen? Jag vet inte vad de är för problem jag har haft. Har jag svårt att erkänna mina fel? Vad har jag gjort som är så fel?



Haha, helt rätt Josefine. "Efter en dissning måste de komma en hissning.."
Okej, som du vill.

Veckans Ros:
 - Går till (oväntat eller inte) Joakim!
Motevering:
 - Jocke Bjärnfalk är en grabb som alltid, vilket väder det än är, får mig på bra humör! Ett knäppt skämt eller en freakad grimach från honom gör alltid att jag skrattar. Jag tror alltid jag har ett leende på läpparna när du är i närheten... Jag kan snacka med dig om de dåliga, och jag kan även skratta tills jag börjar gråta med dig. Vi har varken kännt varandra länge eller väl, men du är en person som oavsett dag sprider glädje, I allafall till mig! Därför får denne pojk veckans ros!

Kommentarer
Postat av: josefine

efter en dissning måste det komma en hissning :)<3

2009-11-06 @ 18:39:59
Postat av: adam

jasså!



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-06 @ 19:34:10
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Maja.

Härligt med lite ris och ros:)

2009-11-06 @ 19:41:45
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0