Veckan R&R



Veckans ros:
Går till... Alla som har kommenterat Frida tävlingen.
Motivering:
Det som har fått mig på extremt bra humör denna veckan är såklart att frida tidningen har kommit ut..! (Rösta rösta! ;))  De har helt klart spridit ett ljus i mörkret! Och alla som har komenterat att dom har sett de oh säger massa snälla saker, de är NI som får veckans ros denna veckan. De värmer riktigt mycket! Tack för det!! <3

Veckans ris:
Går till... Vädret och årstiden!!
Motivering:
Just nu är vi precis mitt i mellan, denna tiden är inte så lång, men extremt jobbig. Det är inte vinter än, men massa snö och härlig kyla, men det är inte heller höst och man börjar planera att ta fram jackorna.. Vi är lixom mitt i mellan. Det är kolsvart när man TVINGAR sig upp ur sängen på morgonen och det fortsätter att vara kolsvart hela dagen. Jag minns knappt när jag såg solen senast... Detta är den värsta tiden på året, inte ens nya kläder och mode kan pigga upp mitt humör, eftersom jag måste spara pengar till julklappar... Fy för årstiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0