Shopping is good for you..!

Hejhej.
Jag är på benen igen, kan man säga. Läget är i allafall under kontroll... Just nu.
Men, idag fick jag gå tidigare från skolan eftersom jag skulle till min kära läkare, Inger Winnergård. Jag gjorde lite tester, och jag ska tillbaka på torsdag när jag ska få reda på resultaterna... Hoppas lixom på de bästa!
Men, efter det åkte jag och mamma till Ullared :D  Därför är jag nu på toppen humör! Här är dagens kap...


En SKIT SNYGG fuskpäls väst<3

En jätte söt ljusblå topp

En mörkblå Everlast tröja från killavdelningen

Den perfekt Natta tröjan! En rosa "Little miss giggle" t-shirt! <3<3
(Jag har redan en med samma text, men den är mörkgrå och taight...)

Nu ska jag göra något...
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Linn

Vart finns CNY outerwear affären? (:

2012-03-26 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0