Riverside blir verklighet!

Jag står på busshållplatsen och ska hem från Rasmus. Vet ni vilka som kommer o ställer sig bredvid vid hållplatsen????  Två av de som är med i Riverside!!! Tror ni att jag blir skakis, och alldeles helt konstig eller??? Ibland fattar jag verkligen att gud finns...!! :P  Och jag ser dom på hela bussvägen till stationen. Alla som går på bussen tittar inte ens på dom, typ som att dom inte vet vilka de är. Fatta va mkt alla har missat som inte sett serien!! Men i allafall så sitter jag o tänker på vad jag ska göra. Om jag inte hade gjort något alls hade jag vart så jäkla arg efteråt så jag bestämmer mig. När vi går av bussen så ursäktar jag mig och frågar om jag får ta ett kort på dom, eftersom jag älskar Riverside.
Frida(höger) - men gud det är klart du får, du behöver inte säga förlåt.
Och dom ser faktiskt lite glada ut över att något kände igen som.... (a)
Men sedan så flippar jag ju helt!! FATTAR NI?!?!?!?!  JAG HAR TRÄFFAT NILLA OCH CLEO I RIVERSIDE!!!! Jag är helt överspelt fortfarande!!! :D:D:D


Frida Bagri (Nilla) och Madeleine Martin (Cleo)

JAG HAR TRÄFFAT DOM O TILLOCHMED PRATAT MED DOM LITE LITE!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lillemanjohansson

hahah grattis :D nu är du allt lycklig ;)

2009-11-27 @ 18:49:11
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0