Projekt runway - en av de bästa!

Hej<3
Just nu sitter jag o kollar lite olika gymnasium.. Jag va å snackade med Syv idag nämligen. Just idag är jag nästan säker på "Handel" men imorgon kan jag ha ändrat mig igen. :P  Men jag kollar lite som sagt. Och samtidigt tittar jag på "Projekt runway" och idag är Sarah Jessica Parker "gästen" som är där. (Min stora förebild!!!!!) 

Dagens:

Jeans leggins: Gina
Linne: Gina
"Tröja" : Zara

Idag har jag blivit busted....! Av min underbara No lärare Jenny! :D  (Fjäsk..?) Hon snacakde om att vissa började plugga till provet dagen innan, och så sa hon något om att de är bra för lärare att läsa elevers bloggar. Hihi. Wops, är jag träffad? Men de gjorde mig faktiskt lite peppad också! Nu ska jag fan sattsa på detta nya arbetet så ska hon allt få se att jag kan, bara jag vill, även fast de är så jäääääävla tråkigt! ((a))

Ikväll ska jag till kyrkan. Fast jag kommer skippa själva kyrkan. Så jag åker dit en stund innan för att bara träffa alla o ha lite roligt :)<3

Kommentarer
Postat av: No-läraren :D

hehe :D



Bara för att du blev busted idag, får jag väl skriva en kommentar här :) Jag vet att du kan, :) o jääkligt bra att du tänker visa mej att du är grym även på NO :)



Fjäsk, fjäsk :D jag väntar på en gourmetinbjudan till new york sen :D

2009-11-11 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0