Plugghäst... Eller latmask...?

Hejhej<3
Efter en okej dag i skolan är jag äntligen hemma... Vi har lyssnat på ett föredrag om Arjeplogs biltekniks gymnasium idag... Sååå intressant, verkligen! Haha, men resten av dagen har varit helt okej, lite segt men annars bra. Denna veckan är det riktigt mkt att göra! Så nu tänkte jag ta på mig muskläder och ta bort allt smink o sätta mig i sängen och PLUGGA! För en gångs skull tror jag att jag kommer lyckas med detta! :D  (typ..) Hoppas pappa snart kommer hem o lagar mat, jag är hungrig.
Imorgon är det No prov, och simhallen. Jag babblar, ha en bra eftermiddag!
Pussar&Kramar  /Nathalie




Är jag en plugghäst, eller en latmask? Jag vet... ;)


Kommentarer
Postat av: lillemanjohansson

du är både en plugghäst och en latmask :)

2009-11-09 @ 17:43:23
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/
Postat av: Adam

Håller med lilleman

2009-11-11 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0