"No name"

Dålig uppdatering idag... Trotts att jag slutade halv 2. Min förklaring är att jag somnade direkt när jag kom hem. Jag va så jäkla slutkörd! Efter simhallen och prov o allt... När jag skulle gå upp och hämta en tablett kände jag jätte plötsigt hur min kroppstempratur steg och att jag blev alldeles varm och svättig. De kom jätte fort och de kändes som jag höll på att brinna upp, men jag hade ingen feber och mamma sa att jag kändes motmal varm... Är någon doktor typ? Vad är detta? De känndes jätte läskigt och jag blev faktiskt ganska rädd. Men de gick över lika fort som de kom...
Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan får vi se hur jag spenderar kvällen. Ska försöka blogga lite... (a)
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0