Kvällen planer + outfit

Hejhej.
Nu har jag smält hela alltet med Frida tidningen lite grann. Men ni får inte glömma de!! Kom ihåg att ni måste rösta om ni har 32,50 kr skramlande i fickan... (a)
Jag blev sur över en sak bara som jag måste rätta till! Favoritkändis med attiyd är inte bara Kenza, hon är hälften. Den andra (som jag gillar mer!) är Sarah Jessica Parker. Lägg de på minnet när ni röstar ;)
Haha. Snart ska jag klistra fast mig framför tv:n, först kommer "Mammas pojkar" och sedan premiären av "Glee", jag måste ju kolla om det blir hiss eller diss... ;)


Här är dagens: (Enkelt och bekvämt för skolan..)
- Lack tights (GinaTricot)
- Tshirt (H&M, killavdelningen i London!)
+ klackade svarta stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0