Igår kväll

Igår kväll va jag hemma hos Josse med Anton, Stefan och My. De va jätte mysigt o allt möjligt! :)  Vi tittade på två skräckfilmer som va typ HÄMSKA!! Den första gick ut på att alla blev zoombies och käkade upp varandra. Den andra handlade om ett hus... Så för att varva ner tittade vi på Superhjältarna :D
Jag tyckte lite synd om Stefan.. :P  Josse och Jag va nämligen lite rädda i andr filmen och typ klämde sönder hans händer.. Men han får skylla sig själv ;)
Nu ska jag dusha, ta de jätte lugnt och plugga lite till No provet som är på tisdag! :S
Ikväll kommer Rasmus hit<3

Ha en underbar dag
Pussar&Kramar  /Nathalie


Josefine och My<3
Bilden är gammal, men väldigt fin!!
Tyvärr hade jag inte bilder på Anton och Stefan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0