Håltimma...

Nu är jag hemma, håltimma till klockan klockan 13.00
Jag ska jobba lite med min No redovisning som ska vara klar imorgon, de känns bra, jag är klar med hela arbetet det är bara de att jag inte vet var jag ska börja, men muntliga. De ordnar sig nog! :D
Vill ni träffa mig så hör av er, jag är väldigt på de mesta just nu!!!

Eftersom de inte blev några bilder igår, så tog jag några från Facebook, från Olivias halloween fest, så här är dom. Lite efter kanske, men de duger under bildbrist! ;)

Jag har sett dagens avsnitt av Riverside också och jag älskar de mer och mer för varje dag! Jag tror det kommer ordna sig, hoppas jag! :)

Ha en bra Onsdag (L)


De jag älskar: (Jag), Emma, My och Josefine (L)

Me and Emma bby<3

Kommentarer
Postat av: emma

puss bby<33love u the most, e det bara jag eller ser mitt huvud tio gånger större ut än ditt xD

2009-11-25 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0