Ha en bra dag :)

Godmorgon<3
Jag har precis gott upp och käkat frukost, älska sega lördagar!! :D
Men snart ska jag sätta igång och städa... Ganska avkopplande. Jag har absolut inga planer för idag, så jag är öppen för allt :D
Igår va jag ju hemma hos Adam med massa... De va jätte mysigt med film och allt. Vi sysselsatte oss i typ en timma med o kolla hans skolkatalog. Hihi (a)<3  Och så skrattade vi en jävla massa också!! - Jacob sitter och studsar på en stor blå pilatesboll, och efter ett tag så smilar han upp med världens leende och säga, "Dehär får man ju fan bånge av!"  Hahahaha fy fan va vi skrattade!!!! :D:D<3 
Men de blev inga bilder, så de får bli en gammal bild på tönten Adam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0