Godmorgon<3

Nu sitter jag i No salen och försöker jobba med arbetet om universum... Jag måste säga att jag är lite trögstartad såhär på morgonen ;)  Idag får vi jobba med vad vi vill typ hela dagen... Nästan. Ganska gött de :)  Men jag har defenitivt inte blivit väckt på bästa sättet idag! Jag vaknade av att en jäkla gubben ringde som en dåre på dörren och sedan efter ett tag när stackars pappa hade orkat sig upp så va de köks snubbarna som skulle ha in massa förpackningar med vårat nya kök i. Pappa som har varit uppe hela natten för att få klart hela golvet osså kommer dom och är så jävla onödiga! Fula va dom också... :(
För övrigt så får jag abstinens bestvär. (Tror jag de heter...) jag måste ha bubbelvatten! Så jag åker hem sedan på lunchen. Blabla... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0