Glee club

Nu har jag återigen spenderat nästan en timma med Facebook tester... :P  Men jag har bland annat fått reda på att jag kommer att få två söner, att BMW är min biltyp och att jag är infödd göteborgare. Hyfsatt... :D
Glee va faktiskt bättre än jag trodde att den skulle vara. Lite segt trotts allt och sticker inte ut från mängden med liknade serier/filmer. Men, bra betyg och jag ska fortsätta titta nästa vecka!
Men nu ska jag sova. Goo dag imorgon<3
Pussar&Kramar  /Nathalie



Lite bilder från serien... :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej älskling! mamma köpte frida tidningen till mig och du är såååååå värd att vinna!!! Seriöst så är du 1000ggr snyggare, bättre, och smartare intervju-svar än allihopa! Vinn nu och marknadsför dig själv!!:D(SJÄLVKLART röstar jag!)

PUSSSS!!!:D:D<33

2009-11-13 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0