Frida tidningen är här!!!

Hejhej. Efter skolan idag så åkte jag till Österströms, från början för att jag har varit så extremt sugen på frallor hela dagen, och sedan för att Frida tidningen kom ut idag också!!!!!! Gaaaa! <3  Så ni tittar jag på "Projekt runway" , kollar tidningen typ 50000000 ggr, och har precis ätit en fralla.

För att rösta i tävlingen behöver man talongen som finns i tidningen, senast den 26 november. Allså behöver man köpa tidningen (32:50kr) för att kunna rösta. Rösta på den ni tycker är den bästa, självklart hoppas jag på att de ska bli jag (a) men alla som är med är extremt bra!!





Kommentarer
Postat av: Evelina

fan va coolt!!!!:D:D

2009-11-13 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0