Fredagen den 20nde

Min dag har varit kort... Jag slutar ju tolv på fredagar<3 Underbart! Så just nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Närmare bestämmt en dansk kille som sjunger på danska... Konstigt? Ja, men han är bra! (Och snygg..) Lite senare ska jag och mamma in till Kungsbacka och mysa. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se hur det blir :)  Idag skiner solen... Det regnar inte!! Men ändå är jag på sämsta humöret på hela veckan..! Konstigt, borde lixom vara tvärt om?! Jaja jag ska se lite Riverside så kanske de blir bättre ;) :D
Pussar&Kramar  /Nathalie






Svarta lackleggins - Gina Tricot
Ljus blå topp - dice
Boots - Johanssons
Fuskpäls jacka - Vila

Kajalsvarta ögon (syns inte jätte bra på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0