Från mig till er...

Innan jag ska gå och lägga mig så måste jag bara säga tack! Tack till alla underbara människor som jag känner! Förutom mina självklara bästa vänner, Emma, Josse, My, Adam, Rasmus... Så vill jag FRAMFÖRALLT tacka Jocke, Leo, Jacob och Carl W!  Ni är helt underbara! Tsm med er kan man räkna med att ha svin rolig, ni har något unikt allihopp och jag kan bara säga att jag trivs extremt bra i era sällskap!! Tack för de! :D<3

För er som bryr er så har jag hittat en liten del ur en disney-låt,  som passar, från mig till Jocke! (Om han läser detta kommer jag bli fett mobbad... ;))
It´s become so hard, for me to be surprised. You´re bringing back the real me, no judgment in your eyes.
Låten är från "Another cinderella story" med Selena Gomez och Drew seeley.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0