Dagens...

Hejsan Svejsan<3
Min dag har varit ganska bra... Ingen stor skara i skolan i allafall. Över hälften är sjuka så de har varit väldigt lugnt idag! Men de har varit skönt... :)  Sista lektionen idag va No, och jag måste säga att de faktiskt börjar bli LITE intressant, dedär med No. (Fast de skulle jag aldrg erkänna för Jenny!!)
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Känner för att göra absolut Ingenting, vill bara sitta o titta på Riverside!! <3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Jenas leggins - Gina
Blått linne - Gina
Kavaj - Vila
Boots - Johanssons
Armband - Coin (Rom)

Kommentarer
Postat av: lillemanjohansson

kul att du börjar gilla NO lektionerna. Fin du är i dom kläderna du hade idag :)

2009-11-17 @ 17:16:07
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0