A day ...

Halloooooo
Jag har precis dushat och nu ska jag snart laga mat. Jag är ensam hemma hela kvällen och senare ska jag åka till kyrkan :)  Jag trivs med att vara ensam hemma, för er som undrar ;)  Men dagen har inte varit så speciell... Inget utmärkande har hänt, förutom att jag hade samtal med Anna om mitt Svenska betyg. Och jag kan säga att de gick extremt bra och att jag va riktigt riktigt nöjd när jag gick där ifrån! :D

Jag har en ny header, vad tycker ni? Jag är jätte nöjd! :D 

Ha en underbar kväll och eftermiddag<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Dagens lunch: en otroligt torr macka, gammla - mjuka tomater, saltgurka.

Kommentarer
Postat av: lillemanjohansson

fin bild du har på mackan och de ;) och din nya header är jätte fin :)

puss<3

2009-11-04 @ 17:28:28
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0