Vänner<3

Mina vänner är bland det finaste jag har, så när någon av dom är sårad eller ledsen påverkar det mig. Jag tycker verkligen att det är extremt svårt att se någon av mina vänner ledsen, därför kan jag bli som jag blir när just detta händer. Jag stöter bort dem och andra, för att ingen ska se hur sårad och påverkad jag egentligen blir. Det kanske i själva verket är för att skydda mig själv, jag vet inte men jag tror att det är så... Vissa kanske tycker att det är konstigt att jag påverkas väldigt starkt av detta, men jag kan inte hjälpa det. Det är nästan svårare för mig att se mina vänner sårade, än det är för mig själv att vara sårad. Jag älskar er<3

Som ni kanske förstår har min dag vart lite sådär, halv bra. Började helt okej, nästan till och med bra. Men slutade som sagt i tårar. För min del, och någon annan betydde de vänskap, till en underbar vän som verkligen var... (något bra ord för ledsen)

Nu måste jag verkligen plugga i allafall! Engelska prov imorgon... :'(
Puss&Kram  /Nathalie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0