Valborg

Igår va det Valborg, och Josses födelsedag. Vi har hemma hos henne på middag med mera... Vi hade verkligen jätte trevligt oh det var kul att träffa alla! Tack Josefine för en underbar kväll! <3
(Alla bilder är tagna av Sofia Dellve<3)


Bra början på kvällen... Jag fattar inte hur jag alltid lyckas med något!!


Josefine = födelsedagsbarn<3
Bilden: Kristin, Josse, Sara, Jag (bakom) My, Julia.


Julia, Josse, Kristin och Jag..
Coolingarna, som VÅGAR bada!! (Det var svin kallt!)


Julia och jag<3  Kul att träffa dig gumman<3 :)

Tack alla underbara tjejer för en mysig oh rolig kväll!
 Efter maten åkte vi ner och badade, sedan blev det hem till Josse och kolla på Twilight<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0