100!!!

Det här är mitt 100de inlägg så ni vet det ;)

Idag har jag bara suttit och pluggat!! Sedan jag kollade på Crossroads igår så har jag en ny idol. Nämligen Britney Spears... Hehe, trodde aldrig att jag skulle säga nått sånt! :P  Men idag har jag i allafall suttit occh pluggat på Geografi provet och lyssnat på en massa Britney Spears! Geografi prov imon asså... Vet inte rikgit hur det kommer går, hoppas på G i allafall ;)  Sedan får vi helt enkelt se, det är så grymt tråkigt så jag orkar helt enkelt inte plugga mera! 

I alla låtarna av Britney hittade jag några rader i låten Stronger som jag tycker passar på hur det är. Eller hur det borde vara kanske snarare... 
  "But now I'm...
Stronger than yesterday
Now it's nothing but my way
My lonliness ain't killing me no more
I'm stronger"

Britney Spears är faktiskt riktigt bra när man tänker efter...
Hehe

Ally McBeal innehåller också många bra låtar...
"I don´t know what it is that makes me love you so. I only know I never wanna let you go. Caeuse you started something, can´t you see. That ever since we´ve met you´ve had a hold on me. It happens to be true. I only wan´t to be with you."

...Ikväll blir det förhoppningsvis så att jag träffar Sofia, skit samma vad vi hittar på, bara jag slipper sitta själv och plugga!

Puss&Kram  /Nathalie


En gammal, men väldigt söt, bild på min nya idol! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0