090506

Dagen i Kungsbacka blev helt okej ändå... :)  Vi åkte in 11.20 och gick i en timma ungefär o skramlade med våra bössor. Jag och Sofia fick ihop ganska bra med pengar faktiskt. Sedan blev det lunch på Kungsmässan, sedan gick vi där en stund... När vi hade lämnat in pengarna, gick vi på Kungsmässan ennu en stund... Sedan blev det fika (A)

Jag har ångest, jag har verkligen övertalat mig själv med att jag ska plugga riktigt mycket nu det sista i 8:an, men ojdå jag har visst engelska prov på fredag som jag inte har börjat öva på... Bra jobbat! Sedan hade jag tänkt komma igång med de nya So arbetet också så jag slipper sitta med allt sista tiden, men hur tror ni att det har gått? Samma med matten, prov nästa vecka, en del kvar att göra... Inte bra!!  :'(

Men ikväll ska jag dusha och plugga!!! Jag har bestämmt mig! <3
Puss&Kram  /Nathalie 


Dom nya fjortisarna hänger inte utanför Hemköp, utan i provrummen på H&M!
Sofia, Jag, My och Josefine <33

Hehe, här sitter jag och läser om gårdagens fotboll. Bild av Josefine.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha låter som en toppen dag! Ta det lugnt med plugget, gör upp en planering och jobba ordentligt på lektionerna, det värsta du kan göra är att stressa upp dig:)(L)

Ses imorgon på deutschen:Phaha Puss<33

2009-05-06 @ 20:31:55
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0