Tarotkorten...

Vet ni vad jag har sysslat med i ca en halv timma? Jag har spått mig själv med Tarotkort!! :D  Man skulle ställa en fråga som började med "Vad ska jag göra för att..." Min fråga får n inte veta, men jag kan ju säga att det ser väldigt ljust ut... (A) Skolan idag, har varit som de flesta andra dagar. Lite roligare faktiskt, eller roligt i skolan, men helt okej ändå ;) 



Vad säger korten?
1; Hur viktig din fråga egentligen är.
2; Står för hur du ska agera för att nå din önskan uppfylld.
3; Säger dig om det finns något i ditt förflutna som kan ha betydelse.
4; Berättar huruvida det finns någon i din närhet som du bör se upp för.
5; Avslöjar hur du ska göra för att nå målet.
6; Står för om din önskan slår in eller ej.
7; Säger dig hur lång tid det kommer att ta.

Vad synbolerna står för på platsen för mig.
Måttfullheten: Du vill gärna att din önskan ska gå i uppfyllelse, men du gråter inga floder om det inte går din väg.
Eremiten: Ta varje dag som den kommer, och ödsla inte onödigt mycket energi på detta.
Solen: Posetiv energi och kraft från det förflutna gör det lättare för dig att lyckas.
Världen: Frukta ingen i din närhet, du är populär och det är ingen som vill dig illa.
De älskande: Du kommer att nå ditt mål genom att helhjärtat satsa på något nytt.
Stjärnan: Vässa armbågarna och ta för dig. Mota bort all blyghet, framtiden ser mycket ljus ut!
Rättvisan: Spelar du dina kort rätt kan det gå snabbare än vad du räknat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0