Tack underbara...

Tack underbara för kommentarerna om att bloggen är fin! :D  (Bara en kommentar här, men jag har fått fler irl, i skolan) ;)

Idag har varit en ganska normal dag i skolan.. Nytt område i So:n Religion typ, med inriktning på kärlek. Jag tycker faktiskt det är ganska intressant. Mobbas inte! Men det ska bli kul... (A)
Gympan idag var skit kul! (*Host*) Mattruggby... Behöver jag säga mer?
För övrigt hatar jag folk som tar mina tuggumin!! Grr! ;) 
Grattis till Alex också som fyller år idag :)
 
Imorgon är det Operation dagsverke hela dagen, det vill säga ingen skola! :D  Jag, Sofia, Josse och My ska till kungsbacka och skramla med bössor! Hehe, kan faktiskt bli ganska kul, vi kommer säkert ta en paus på sådar 3 timmar... Men det behöver ingen veta! :D  Jag ska i allafall ha med mig min Ipod som är fullproppad med massa ny Britney Spears musik (A) Jag kommer tvinga Sofia att ta med kameran, så ni får säkert massa bilder också.... :D

Just fack! Igår när jag var på promenad med Josse och Sofia, glömde jag helt att det var 90210 på tv!! Jag-blev-arg-när-jag-kom-på-det!!!!! Får inte glömma reprosen på Lördag... (A)

Puss&Kram  /Nathalie


Kunde inte fundera ut en lämpligare bild... Here we come! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0