Städning<3

Hej sötisar<3
Dagens början har varit väldigt lugn. Jag har städat min garderob äntligen! Det såg verkligen för jävligt ut där innan! Kanske inte spec intressant för er att se en bild på min garderob, men jag är tvungen att lägga in den, för jag är så stolt över att jag har städat! :D  Just nu sitter jag och knåpar med min Dreamboard. Jag kanske kan förklara vad det är... Jag hittade idén på Blondinbellas blogg. Man tar ett stort pappersark och massa tidnngar. Osså klipper man ut bilder o texter som man har som mål, man tolkar bilderna på alla möjliga sätt. Jag har en bild på en glass tex som står för att jag vill njuta av livet. Sedan har jag massa mer bilder som betyder massa olika saker. Ni får helt enkelt se den när den är klar. Men Blondinbella skrev att de skulle hjälpa än att sträva mot målen, varje gång man ser sin egen Dreamboard ska man alltså bli päppad att jobba för att nå dom. Få se hur de blir :D
Jag är som sagt snart klar, då kommer bild. :)

Min nu städade garderob. Hehe, eller halva i allafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0