Shopping and Love<3

Hej sötisar<3
Jag är ledsen för att det inte blev något inlägg igår, anledningen är att jag helt enkelt inte hade några bilder! Jag tycker det är tråkigt att blogga om man inte har bilder... Men jag är tillbaka idag :D
På håltimman var jag, Josefine och My hemma hos mig. Vi satt och pratade en hel del. 
Efter skolan åkte jag och Sofia till Kungsbacka oh shoppade. Jag är verkligen kääär! För jag hittade ett par helt underbara skor (nedan) som jag verkligen älskar!! Jag köpte också en skit snygg kjol (nedan) som jag kommer använda hela sommaren! Tack för en mysig eftermiddag! :D <3
Ikväll kommer ett inlägg om Premier league vinnarna... </3
Pussar&Kramar sålänge  /Nathalie


Underbar kjol från Gina Tricot (+ Skorna)

Min nya kärlek!! Underbara skor från Johanssons<3
 

Kommentarer
Postat av: Jossan T

Åh! Skorna var grymt söta! :D <3

2009-05-18 @ 21:49:23
URL: http://jossaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0