New Bikini... :)

Bikinin på nelly.com värkar ha utgått eller nått, så därför har jag beställt denna, från laredoute. Hoppas verkligen att den blir bra! Annars blir jag besviken! ;) 

Nu tänker jag mysa i sängen och titta på Ally McBeal, det sorgliga är att jag vet att Billy snart kommer dö. Han har precis färgat håret och den stora förändringen är i full gång! ...Han har en hjärntumör, fast han vet det inte än. Gud jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det. haha, kul o läsa om för er som inte har sätt serien? ;)

Haha, imorgon börjar jag 10.20, gööött! Men jag har ENGELSKA PROV! Sedan blir det Friskis med Fia<3

Puss&Kram  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaa Billy!(L) R.I.P

Mys på du...själv har man bara 1 avsnitt kvar på 3:an, men har iallafall sagt till mamma nu att beställa de sista!! (och nej, du får fortfarande inte säga vad som händer:P)

Puss<3 (jag kommenterar varenda inlägg typ då:P haha, men man kan inte låta bli!:D)

2009-05-07 @ 21:33:19
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0