Några bilder från Thailand...

Jag har en väldig blogg torka! Har ingen aning om vad jag ska skriva om... Så, eftersom det inte finns så många bilder i bloggen från när jag var i Thailand i februari, så kommer det några nu. Jag VILL tillbaka!!! <333 Det var en underbar resa!

Chicken irland<3 ;)  (första veckan)

Mycket vacker bild på mig på en av restauranderna (första veckan)

Vårat underbara hotell. (första veckan) Hit ska jag tillbaka...!! Av olika anledningar (A)

Buddha statyn uppe på nått berg. Det var sjukt fin utsickt här ifrån och allt var extremt vackert! (Andra veckan) 

Tempel (Andra veckan)

Hehe, Jag matar (och gosar med) elefanter. (Första veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0