Missar fotbollen...

Hej sötisar<3
Nu tänker jag verkligen inte plugga mer idag! Jag har suttit (nästan) Non stop sedan jag kom hem! Det är så sjukt mycket nu det sista! Men som sagt, SNART ÄR DET SOMMARLOV!! :D
Men det sorgligaste är att jag missat fotbollen ikväll! Årets bästa match går just nu, as we speak, och jag är fast med massa uppsattser! Champions Leauge finalen mellan Manchester United och Barcelona FÅR man bara inte missa! Och jag missar den... Jag är tom på ord!
Om jag har tur kanske jag kan se en bit på andra halvlek, men det är en hel del att fixa för imon också... Ska förbereda intervjun med farmor som jag ska göra imorgon... ;)
Men puss på er och hoppas ni har haft en bättre dag är jag.
/Nathalie


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: HAHAHA XD men det var inget speciellt :D faktiskt, helt seriöst

2009-05-27 @ 21:55:42
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0