Kyrkan ikväll

Hejhej<3 :)

Jag har låvat Sofia att följa med till kyrkan ikväll, fattar inte hur jag kan gå med på det, men jag måste ju trotts allt gå på 7 Gudstjänster till innan konfirmationen i sommar... Pust. Ibland undrar jag vad jag har jätt mig in på!! Men hoppas i allafall att det blir lite roligt.. :P  Gospelgudstjänst ikväll alltså. Ja.. Skriver mer om den när jag kommer hem! Nu har jag precis duschat och gör mig i ordning lite. Idag har jag vart hos farmor och sedan åkte vi till ett ställe och planerade ritning till hur vårat kök ska se ut.. Vi ska göra om det! :D
Jag skriver mer när jag kommer hem. 
Pussar&Kramar  /Nathalie  

 
Här har ni en bild från fotopromenaden igår! :D
Modell: Jag
Fotograf: Sofia
Redigering: JAG!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0