Josefin(e) fin fin!

Josefine var jätte duktig! Och alla dom andra också såklart, men Sosse va bäst...! :)  Hon var med i 5 danser, min favorit var den första balett dansen. Den var så himla vacker verkligen! Alla dom andra var också himla bra, men min favorit var den. Ser verkligen fram emot nästa föreställning! <3 Du är sjukt bra gumman och jag är helt övertygad om att du kommer komma in på fördjupningslinjen till hösten!! Älskar dig! (L)


Inga bra bilder på min himla snygga outfit, men ni har bilder på både kjolen och toppen, så ni får fantisera ihop hur det såg ut ihop själva... :D

Kommentarer
Postat av: josefine:)

Tack för att du kunde komma, älskar dig! <33

2009-05-23 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0