Jag är GLAAAAAD!

HEJ! :D
Ända sedan jag kom hem har jag tittat på Ally McBeal! Det har blivit några avsnitt.. Jag har ny tittat klart på box 1, 2 och 3, just nu är jag i början på fyran. Sandra har inte sätt dom än, men hon får dom den 16:de, så då jävlar har hon mycket att se fram emot!! Jag menar det verkligen, Ally McBeal är de bästa som finns! I första avsnittet av box fyra får man träffa Larry. Vad kan jah säga mer än <33333333333  Han är underbar och UNDERBAR! Sandra, du kommer att få se de bästa du någonsin har sätt, när du kollar på box 4 och 5! (Personligt meddelande till SANDRA: Om du inte vill veta hur han ser ut, kolla inte på bilden nedan! Hihi.)
Jag är upprymd... Jag är på världens BÄSTA humöööööööör!!! :D

Skolan idag föresten... Gympan... Det var ganska kul lektion, not! Indiansmyg som liknade kasta ärtpåsar. Men de e kul de med.... (A)  Men grejen var att när jag skulle ta in en såndär satts bräda, sån där tung jävlig sak som man hoppar på. Så tappade jag den. PÅ MIN FOT! Min fot är BLÅ och min stortå är lika stor som en kokosnöt! Och det gör ont! 

Men skit samma, nu ska jag kolla på Ally McBeal, (A)<3, imorgon är det fredag.
Ses då.
Puss&Kram  /Nathalie

   

Kommentarer
Postat av: sandra

nathalie.! om du nämner någonting mer om vad som komma skall, så ....så...SLUTAR JAG LÄSA DIN BLOGG! Så ja, du förstår att jag menar allvar!:P(L)

2009-05-14 @ 20:55:12
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0